2013. január 6., vasárnap

LEKVÁROS LINZERKARIKA BARBITÓL

....a hétvégi sütink ez a fincsi linzerkarika volt...már többször készült nálunk de a régi receptemmel nem voltam elégedett mert nagyon nehézen állt össze a tészta és nehéz volt kinyújtani is...igaz a végeredmény finom volt de úgy gondoltam keresek egy másik receptet és Barbinál találtam is egyet ami szimpatikus volt....:):)

Hozzávalók:

30 dkg liszt
20 dkg puha margarin
10 dkg cukor
1 tojássárgája
nálam került bele egy fél csomag sütőpor
1 cs. vaníliás cukor, egy kis reszelt citromhéj
ha szükséges akkor 1-2 kanál tejföl 

...a tészta hozzávalóit összegyúrjuk nálam nem volt szükséges a tejföl mert nagyon szépen összeállt a tészta egyből dupla adagot készítettem....egy órára hűtőbe tettem....majd lisztezett felületen vékonyra kinyújtottam és linzerkiszúróval kiszaggattam és sütőpapíros tepsibe tettem majd 180 fokon kb. 10 perc alatt megsütöttem őket....majd nagyon finom szilva illetve eper lekvárral összeragasztottam a karikákat...és sütisdobozba kerültek....:):)


mára nagyon szépen megpuhultak....már megvolt a tesztelés is...a párom szerint ez sokkal finomabb mint a régi recept szerint készült linzerek....szerintem is....:):)


1 megjegyzés:

  1. Kata nagyon szépek lettek a linzerek és boldog vagyok, hogy tőlem próbáltad ki a receptet! Köszönöm szépen, hogy megosztottad! :)

    VálaszTörlés