2012. december 22., szombat

TEJKARAMELLÁS MINIMUFFIN

....az utóbbi két hét a muffinok jegyében telt nálunk....ezt a nagyon finom tejkaramellás muffint TücsökBogárnál találtam....és mivel én is imádom a tejkaramellát úgy döntöttem a múlt héten hogy elkészítem a családnak....a páromtól egy mini muffinformát kaptam a névnapomra és ezzel avattam föl....:):)

Hozzávalók 48 db mini muffinhoz

35 dkg liszt
2 tk. sütőpor
csipet só
10 dkg margarin
20 dkg cukor
4 db tojás
15 dkg tejkaramella de lehet több is
2 dl tej, rumaroma

A tejkaramellát diódarálóval ledaráljuk....a lisztet a sütőporral és a sóval összekeverjük....a sütőt 175 fokra felmelegítjük....a margarint a cukorral habosra keverjük és folyamatos keverés mellett egyesével hozzáadjuk a tojásokat....belekeverjük a tejkaramella törmeléket....végül a lisztet és a rumaromás tejet adjuk hozzá....mini muffinformába kanalazzuk és 12-15 perc alatt megsütjük...tűpróbával ellenőrizzük....nálam készült 24 db mini muffin és 12 db nagyobb muffin....:):)

....nagyon nagy sikere volt a muffinnak főleg a fiamnak ízlett nagyon....több mint a felét ő ette meg....biztosan még többször el fogom készíteni....:):)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése