2012. szeptember 30., vasárnap

PIROG

.....a héten egyik este ezzel a finomsággal lepett meg minket a párom vacsorára....én még nem ettem pirogot....és nagyon kíváncsi voltam rá hogy milyen lesz....a recept INNEN származik csak a töltelék volt más nálunk....megkértem a páromat hogy mondja el hogy készült a töltelék.....
először hagymát és fokhagymát dinsztelünk pici olajon, majd beleteszünk 60 dkg darát húst, só bors, köménymag, szerecsendió és egy csipet gyros fűszerkeverék kerül rá....megpirítjuk a húst ha megpuhult rászórunk 2 ek. lisztet és ráteszünk 2 dl tejölt....és mivel nálunk a tésztából kimaradt a sajt...így a töltelékbe került egy kicsi reszelt sajt is....:):)
a töltelékeknek amúgy sokféle változata van....:):)

ebből az adagból 28 db lett...de pillanatok alatt elfogyott....valóban nagyon finom...a fiam már kérdezgeti hogy mikor lesz megint pirog....:):)




2 megjegyzés:

  1. Milyen rendes párod van... biztos finom volt. :)

    VálaszTörlés
  2. Szerencsés vagyok mert a párom szeret és tud is főzni...és mindig meglep valami újdonsággal minket...:):)én inkább sütni szeretek...:):)

    VálaszTörlés