2012. március 31., szombat

ISMÉT DÍJAT KAPTAM...:):)

...Egy újabb kedves díjat kaptam GERDITŐL....még a múlt héten de sajnos csak most jutott rá időm hogy továbbadjam....
A szabályok változatlanok....de a régebben olvasott blogokon kívül két olyan blognak is tovább kell adni a díjat amelyeknek még nem vagyunk rendszeres olvasói....természetesen a bejegyzésben meg kell jelölni azt hogy kitől kaptuk a díjat.....

Mivel nemrég Gerditől egy másik díjat is kaptam és azt tovább is adtam....így én is csak két olyan blognak adom át a díjat amelyeknek eddig nem voltam rendszeres olvasója....:):)

Nap mint nap több blogot is olvasgatok....keresem azokat a süti recepteket amelyeket én is szívesen elkészítenék és tudom hogy a családnak is ízlene....így esett a választásom a következő két blogra....


..mostantól őket is rendszeresen olvasom....:):)

1 megjegyzés: