2012. február 12., vasárnap

FAHÉJAS CSIGASZERŰSÉG....:):)

....még a múlt hétvégén a szombati fánk után kérték a gyerkőcök hogy süssek valamit....fahéjas csigára gondoltam mert azt én is nagyon szeretem....és ITT meg is találtam a receptet....nincs még túl nagy gyakorlatom a kelt tészták terén.....így betartottam a receptet...így túl lágy lett a tészta pedig adtam hozzá még lisztet bőven....azért szépen megkelt....és még ki is tudtam nyújtani....aztán jött a következő probléma....a recept szerint a felolvasztott margarinba kellett tenni a cukrot és a fahéjat és ezt kenni a tésztára....én így is tettem....de már akkor gondoltam hogy baj lesz belőle mert ki fog folyni....úgy is lett....anyukám segítségével próbáltam feltekerni...de a tészta lágysága miatt nem igazán ment a feltekerés...és közben a töltelék java is kifolyt....ekkor azt gondoltam hogy kidobom az egészet....de anyukám rábeszélt hogy azért vágjuk fel....még ha nincs is csiga formája....így felvágtam....és hagytam kelni még a tepsibe ahogy a recepteben le volt írva...és meg is locsoltam a maradék töltelékkel a tetejét....majd elérkezett a sütés ideje....nagyon kíváncsi voltam mi sül ki belőle....:):)
Íme az eredmény:

A formája nem csiga volt...de szépen megsült....a gyerekek alig győzték kivárni hogy meghűljön....a fiam egyből négyet megevett...:):)én pedig levontam a következtetéseket az esetből....és nem adom fel a kelt tészta próbálkozásokat....:):)azt szokták mondani hogy gyakorlat teszi a mestert....:):)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése