2011. december 4., vasárnap

MÉZESKALÁCS

Már hetek óta nézegettem a mézeskalács recepteket....amikor végül rátaláltam ITT erre a receptre....nagyon izgultam hogy jól fog-e sikerülni mivel most készítettem először.....minden a recept szerint készült annyi különbséggel hogy a tészta összeállítása után én még betettem egy jó órára a hűtőbe mert ragacsos volt....de mikor kivettem a hűtőből már jól formázható volt könnyen ki tudtam nyújtani és szaggatni is.....:):)az írókázás most kimaradt de legközelebb azzal is megpróbálkozom....:):)

Az egész konyhát belengte a finom mézeskalács illat....már várom hogy hazaérjenek a gyerkőcök és megkóstolják....:):)

én már megtettem és nagyon finom....és puha már a sütés után is....:):)

Köszönet a receptért MÓNIKÁNAK!!!!!

5 megjegyzés:

  1. Örülök,hogy sikere volt a receptnek nagyon szépek lettek!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm...a gyerkőcöknél is nagy sikert aratott már le is adták a rendelést a következő adagra...:):)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek lettek a mézesek, gratulálok! :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm....a jövő héten készül a következő adag:):)

    VálaszTörlés
  5. Kedves Kata! Nagyon megtetszett a recept, szeretném kipróbálni. Csak annyi kérdésem lenne, hogy mivel kente le a mézeskalácsok tetejét? Köszönettel: Szandra

    VálaszTörlés