2011. december 26., hétfő

HATLAPOS SÜTI

A párom nagy kedvence a hatlapos süti...amit tavaly karácsonykor ő készített el....de idén én próbálkoztam vele....eddig még nem készítettem olyan sütit amelyhez lapokat kell sütni ezért szerencsére pénteken amikor készült itthon volt a párom és segített a lap sütésben....így el tudtam lesni a technikát és legközelebb egyedül is meg fogom próbálni....a recept a NO SALTY oldalról származik.....igaz a krémmel volt egy kis gondom mert a leírt liszt mennyiség nem volt elég nem akart besűrűsödni így kevertem hozzá egy kis étkezési keményítőt.....készült még ÜDÍTŐS SÜTI a gyerekek kedvéért.....ami már el is fogyott az utolsó morzsáig....:):)
És most íme a hatlapos végeredmény.....

....egy nap után finom puha lett....szombaton a kislányom mikor megkóstolta még nem annyira ízlett neki....azt mondta kicsit tömény a krém....de ma már nagyon ízlett neki is....a párom pedig azt mondta hogy az íze a nagymamája sütijére emlékezteti.....:):)...szerintem is ma a legfinomabb....már kinéztem a karamellás változatot is....:):)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése