2011. október 15., szombat

SZÜLINAPI CSOKITORTA

Ma van a kislányom születésnapja...kilenc éves...már hetekkel ezelőtt kijelentette hogy csokitortát szeretne....hozzá kell tennem hogy eddig még csak egyszer készítettem tortát a fiam szülinapjára gesztenyés legyező tortát....úgyhogy fel volt adva a lecke...nagyon sok csokitorta receptet elolvastam de végül rátaláltam erre TÜCSÖKBOGÁR blogjában....egyszerű de nagyszerű torta...ami a legvonzóbb volt benne nekem az a nutella....amit én egy jó minőségű mogyoró krémmel helyettesítettem....amúgy semmit sem változtattam a recepten.....:)


Be kell vallanom hogy amikor kivettem a tésztát a sütőből kicsit el voltam keseredve mert azt gondoltam hogy túl alacsony lett és talán valamit elrontottam...persze a sütőm sem tökéletes sajnos....de aztán összeállítottam a tortát és betettem a hűtőbe....amikor a kislányom hazaért és meglátta nagyon lelkes volt és az mondta hogy nagyon tetszik neki...és hogy nagyon ügyes vagyok....ma délután meg is kóstoltuk és valóban nagyon finom lett....tejszínhabbal az igazi....nem is lehet egyszerre túl sokat enni belőle....a kislányom sem tudott megbirkózni a szelettel amit vágtam neki....ami megmaradt abból kiette a krémet....:):)


Köszönet a receptért TÜCSÖKBOGÁR-nak....:):)

3 megjegyzés:

  1. Boldog szülinapot a lányodnak. A torta pedig klassz lett és biztosan finom. A lényeg, hogy a kislányod örült a tortának.

    VálaszTörlés
  2. Boldog születésnapot a kislányodnak!
    A torta pedig tökéletes lett! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a kislányom nevében is....:):)

    VálaszTörlés